Manapság, amikor a konkurenció soha nem alszik, az ügyfelek többet várnak el, mint valaha. A minőségi szolgáltatás és a panaszok hatékony megoldása ma már elengedhetetlen. Cégünk számára az ezen a területen történő fejlesztés kiemelt feladat, és nem félünk bátran túllépni ügyfeleink elvárásain, és kiváló szolgáltatásokat kínálni számukra.
Az egyik fő pillérünk az állandó törekvés, hogy segítőkészek legyünk az ügyfeleknek. Legyen szó normál vásárlóról vagy vállalkozásról, nem teszünk különbséget a termékre vonatkozó panaszok kezelésekor. Mindig igyekszünk a szabványon felüli követelményeknek és igényeknek is megfelelni. Az egyik fő cél a bizalmon és az ügyfelek elégedettségén alapuló hosszú távú kapcsolat kiépítése. Cégünk számára mindig az ügyfél az első. Szerviztechnikusaink szakterületük szakértői. Sok képzést vesznek igénybe közvetlenül a gyártóktól, hogy minden problémát a lehető legjobban kezelni tudjanak.
A reklamáció nem megoldhatatlan problémának tekintjük, hanem lehetőségnek arra, hogy fejlődjünk abban, amit csinálunk. Reklamáció Központunk fő irányelve, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy minden vásárló mosollyal az arcán távozzon. Nem ragadunk meg az elért eredmények jó érzésében. Ellenkezőleg, tovább feszegetjük a határokat. Követjük a trendeket, új technológiákba fektetünk be, és folyamatosan keressük a módokat, hogy javítsunk és hatékonyabbá tegyünk minden folyamatot.
A kiváló szolgáltatás és a minőségi megoldások iránti elkötelezettségünk kifizetődik azáltal, hogy erős és baráti kapcsolatot létesítünk minden ügyfelünkkel. Szakmai szemléletünk részeként büszkék vagyunk szolgáltatásaink széles skálájára.
A reklamáció gyors és hatékony kezelése - prioritásunk, hogy minden panaszt a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjunk. Készek vagyunk a gyors reakciókra és a gyors és alkalmazkodó megoldásokra.
Reklamáció vagy tanácsadás különböző csatornákon - a reklaműció jegyzőkönyv alapján biztosítjuk a panaszok fogadásának lehetőségét és előkészítjük a gyors online űrlap lehetőségét a panaszbejelentéshez. Ugyanakkor terméktanácsadás esetén telefonon is felvehetik velünk a kapcsolatot az ügyfelek.
Személyes kapcsolattartás és kommunikáció - a lehető legnagyobb mértékben, minden vásárlóval barátságosan foglalkozunk. A személyes megközelítés mindkét fél sikerének kulcsa.
A reklamáció okainak kivizsgálása, elemzése - törekvésünk a problémák okainak megértése, melyhez alapos kivizsgálás kapcsolódik, hogy a jövőben ne fordulhasson elő hasonló probléma.
Ügyfél elégedettség visszajelzése és nyomon követése - minden panasz után igyekszünk visszajelzést kapni, hogy megtudjuk, mennyire elégedett a megoldással, vagy a jövőben javítani tudjuk szolgáltatásunkat.
Ezek a szolgáltatások csak néhány a sok közül, amellyel cégünk arra törekszik, hogy a lehető legjobb igénylési élményt nyújtsa. Éppen ezért folyamatosan arra törekszünk, hogy minden folyamatot és működést javítsunk, hogy felülmúlhassuk az Ön elvárásait.
Blog szerzője: Michal kolléga
Ha panasza van termékével kapcsolatban, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk itt: Panaszok in Odimon